img

W jaki sposób wystrój biura pomaga w sprzedaży Twojej marki?

Marketing to trudny temat, który obejmuje wiele mniejszych zagadnień.

Należy dokładnie zbadać sytuację, określić grupę docelową, poznać ją i jej potrzeby, a następnie upewnić się, że stosowane kampanie spełniają wszystkie wymagania. Miejmy nadzieję, że dzięki temu uda nam się nie tylko utrzymać obecnych klientów, ale także pozyskać nowych. Wszystko to składa się na udany i zyskowny obraz firmy, który umożliwia jej stały rozwój.

Próbując zaprojektować idealną kampanię marketingową, należy pamiętać, że wszystko, co mówimy i robimy jako firma, odbija się na nas samych i na naszej pracy. Na przykład, jeśli ktoś dzwoni do Twojego biura, aby zadać pytanie dotyczące produktu lub usługi, którą dostarczasz, a osoba odbierająca telefon nie jest szczególnie pomocna i wydaje się nie wiedzieć zbyt wiele o tym, o co pyta klient, to jak myślisz, jak to wygląda?

Już na wstępie wygląda to bardzo nieprofesjonalnie, ale sprawia też, że klient zaczyna się zastanawiać, czy równie mało uwagi poświęcasz projektowaniu swoich produktów i usług.

Wszystko ma znaczenie, nawet drobne szczegóły.

Jednym z obszarów, o którym możesz nie myśleć zbyt wiele, gdy próbujesz sprzedać swoją markę, tj. swoje produkty i usługi, jest wygląd Twojego biura.

Być może goście nie będą zbyt często odwiedzać Twojego biura, ale to nie znaczy, że ci, którzy je odwiedzą, muszą widzieć coś mniej niż styl. Słowo się rozchodzi - nigdy nie lekceważ potęgi słowa z ust!

A zatem, czy stylowy, współczesny wystrój biura pomaga zwiększyć sprzedaż Twojej firmy? Bez wątpienia.

Potęga wrażenia

Wszyscy wiemy, że liczy się pierwsze wrażenie, ale co z wrażeniami, które powstają później? Ważne jest, abyś ciągle robił na ludziach wrażenie i utrzymywał ten sam wysoki poziom usług w całej firmie.

Biuro wyposażone w wysokiej klasy biurka, eleganckie i nowoczesne, z dużą ilością naturalnego światła oraz pozytywną i wesołą atmosferą powie odwiedzającym, że cenisz sobie jakość. Dzięki temu będą mieli pewność, że dostarczając towary i usługi, kierujesz się tym samym etosem wysokiej jakości, co pozwoli im wybrać Ciebie jako partnera do współpracy, być może zamiast jednego z konkurentów.

Oceniamy to, co widzimy, i wykorzystujemy te informacje, aby wyrobić sobie opinię o innych obszarach działalności firmy.

Z drugiej strony, jeśli wejdziesz do biura, w którym jest ciemno, biurka są stare, a cały wystrój jest wyjątkowo przygnębiający i nieinspirujący, czy odniesiesz najlepsze wrażenie o firmie jako całości? Oczywiście, że nie!

Założysz, że brak dbałości o wystrój biura odzwierciedla ten sam brak dbałości o produkty i usługi. W takim środowisku biurowym, jak to, które właśnie opisaliśmy, Twoi pracownicy raczej nie będą mieli wysokiego morale, co również w znacznym stopniu daje do zrozumienia odwiedzającym, że nie jest to firma, z którą powinni współpracować!

Oczywiście nie oznacza to, że musisz wydawać ogromne sumy pieniędzy i sięgać po najbardziej innowacyjne pomysły projektowe, które mogłyby konkurować z Apple i Google, ale oznacza to, że musisz myśleć trochę nieszablonowo. Wyszukuj modne meble biurowe, postaw na kreatywny i atrakcyjny wystrój i zawsze dbaj o podstawy - czystość, komfort i bezpieczeństwo.

Jeśli uda Ci się to osiągnąć, przekonasz się, że Twoje produkty i usługi sprzedają się znacznie łatwiej.

Jako ludzie przywiązujemy ogromną wagę do wyglądu rzeczy, ponieważ zakładamy, że pozostałe wrażenia będą odzwierciedleniem wyglądu. W biznesie bardzo ważne jest, aby ominąć ten problem i sprawić, by działał na naszą korzyść.

Adam Wojtanowski

Redakcja smolinski-foto.pl

Zobacz również